تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

رگولاتور ولتاژ sx460 avr رگولاتور sx460 سه فاز نمایندگی فروش

رگولاتور ولتاژ sx460 - رگولاتور sx460 – رگولاتور avr sx460 – برد avr sx460

شرکت بهسان دیزل وارد کننده انواع رگولاتور ولتاژ sx460 با کیفیت مناسب جهت نصب بر روی انواع ژنراتور سه فاز می باشد. از رگولاتور sx460 با نام رگولاتور avr sx460 نیز یاد می گردد. در ادامه توضیحات کامل در خصوص نحوه عملکرد آن توضیح داده خواهد شد . در صورت نیاز به برد avr sx460 با کارشناسان شرکت بهسان دیزل حاصل فرمایید.

 کیفیت رگولاتور ولتاژ sx460 موجود در شرکت بهسان دیزل

با توجه به تحریم ها و افزایش نرخ ارز متاسفانه وجود اجناس بی کیفیت سبب سردر گمی مشتریان و رسیدن رگولاتور  بی کیفیتت به دست مشتری می شود. با توجه به دیزل ژنراتور دست دوم و مستعمل موجود در کشور در این ارتباط با توجه به تجارب فروش avr و رضایت مشتری شرکت بهسان دیزل با اطمینان خاطر و گارانتی و قیمت مناسب به صورت تک و تعداد با مشتریان گرامی همکاری می نماید.

نحوه عملکرد کلی رگولاتور sx460

در واقع رگولاتور وظیفه کنترل ولتاژ را از طریق سیسستم تحریک و تریستور یک سو کننده نیم موج به صورت اتوماتیک کنترل می شود. در این avr علاوه بر کنترل اتوماتیک ولتاژ ، حفاظت کنترل سرعت under speed نیز انجام میگردد.نیروی تحریک از ترمینال ژنراتور تامین میگردد. در رگولاتور avr sx460 با استفاده از نیمه های های قدرت ولتاژ مثبت از طریق پسماند ژنراتور ایجاد می گردد. رگولاتور avr sx460 جهت کنترل ولتاژ حلقه بسته با تنظیم لود -+۱ درصد با سیمپیچ تحریک و استاتور در ارتباط می باشد. حسگر برد avr sx460 به طور مداوم از سیم پیچ ژنراتور جهت کنترل ولتاز نمونه برداری می نماید و در این راستا طبق نمونه برداری با کنترل میدان مغناطیسی تحریک ، سبب کنترل ولتاژ خروجی ، جبران بار می گردد.

حفاظت ژنراتور از طریق رگولاتور ولتاژ sx460

حسگر رگولاتور sx460 به طور مداوم از سیم پیچ ژنراتور جهت کنترل ولتاز نمونه برداری می نماید و در این راستا طبق نمونه برداری با کنترل میدان مغناطیسی تحریک ، سبب کنترل ولتاژ خروجی ، جبران بار می گردد.  وجود یک مدار کنترل گر فرکانس در برد با توجه به نظارت خروجی ژنراتور با توجه به بازه سرعت ، با کاهش ولتاژ خروجی ، از مدار تحریک محافظت می نماید.

با تنظیم (ufred) بر روی برد ، می توان فرکانس را از ۵۰ هرتز به ۶۰ هرتز تغییر دهیم. امکان اتصال تغییر ولتاژ ، از راه دور فراهم گردیده تا از طریق اپراتور امکان کنترل خروجی بهتر فراهم گردد.

مشخصات فنی رگولاتور avr sx460

ولتاژ ورودی ۹۵ الی ۲۶۵ولت acفرکانس نامی ۵۰ و ۶۰ هرتزولتاژ خروجی۹۰ولت  dcدر۲۰۶ولتac
جریان خروجی ۴ آمپرتحمل ۶ آمپر در مدت ۱۰ ثانیهاتلاف انرژی ۱۰وات حداکثر
مقاومت ۱۵ اهمولتاژ پسماند ۴ولتلرزش ۲۰ الی ۱۰ هرتز
دمای کار -۴۰ الی ۸۰ درجه سانتی گرادرطوبت ۹۰ درصد ۰ الی ۷۰ درجهدارای ترمینال حسگر ولتاژ

نحوه عملکرد برد avr sx460

در قسمت تقسیم کننده و یکسوساز قسمتی از یکسوساز را گرفته و آن را کاهش داده و یکسوساز سیگنال ورودی را از ac  به dc جهت عملیات بعدی تبدیل می نماید. بخش تقویت کننده ولتاژ حسگر را با ولتاژ مرجع مقایسه نموده و این ولتاژ خطا را به بخش قدرت ، تقویت می نماید. ژنراتور ramp و دتکتور سطح و درایو به طور نامحدود قطعات قدرت را کنترل می نماید و نیروی جهت سیستم تحریک برای کنترل ولتاژ را تامین می نماید.

مدار پایدار ac منفی قابل کنترل جهت تامین فیدبک و  سیستم کنترل تامین می نماید. قطعه ردیاب low hz  سبب می گردد ولتاژ مرج  به طور تقریبی ولتاز خطی با سرعت کاهش پیدا می کند . led  قرمز under speed را نمایش می دهد. فیلتر پایین گذر از موج های مخرب بر avr  را فیلتر می نماید. منبع  تغذیه نیز ولتاز رگولاتور ولتاژ sx460  را تامین می نماید.

تنظیم کنترلرهای avr

در هنگام خرید رگولاتور sx460 و نصب آن باید یاداور شد کخ ولتاژ خروجی توسظ شرکت تنظیم گردیده و در صورت عدم هماهنگی می توان از پیچ تنظیم ولت استفاده و ولتاژ خروجی را تنظیم نماییم و در صورت عدم نیاز به تنظیم ، ترمینال یک و دو را اتصال کوتاه نمایید.

ترمینال های ۳و۴ جهت ولتاژهای کم و خاص مورد استفاده قرار می گیرند. باید دقت نمایید که ولتاژ خروجی را هیچ وقت بیشتر از ولتاژ زنراتور که بر روی ژنراتور ثبت گردیده ، بیشتر نشود.

نکات مهم در هنگام نصب رگولاتور avr sx460

رگولاتور ولتاژ sx460  - رگولاتور sx460 – رگولاتور avr sx460 – برد avr sx460

  • قبل از راه اندازی ژنراتور ولوم ولت را در عکس عقربه های ساعت چرخانده شود. (ولتاژ بین ۳۸۰ تا ۴۰۰ ولت تنظیم گردد)
  • در صورتی که ولت بمتر به خروجی نصب نموده اید ولووم تنظیم ولت را در حالت وسط قرار دهید.
  • کنترل استاتیک را در حالت وسط قرار دهید.
  • یک ولت متر مناسب را به خروجی نصب نمایید.
  • فرکانس ژنراتور را بین ۵۰ تا ۵۳ هرتز تنظیم نمایید.
  • ولوم تنظیم ولتاز را در جهت عقربه های ساعت تنظیم نمایید.
  • در صورت نوسان ولتاژ ، ولووم پایداری را تنظیم نمایید.

نکته : در هنگام نصب برد avr sx460 حتما به ورودی تغذیه یک فاز ۲۲۰ ولت و یا اینکه در برد SX460 ، ۲۵ آمپر دو فاز دقت شود چرا که در صورت دو فاز بودن و اعمال برق تکفاز که اعمال ولتاژ ۲۲۰ ولت است  ولی رگولاتور نیاز به ۴۰۰ ولت دارد و به دلیل این کمبود افزایش امپر و ولتاژ اعمالی به خروجی تحریک افزایش و تا جایی که سوخته می شود. پس در نتیجه اینکه در صورت عدم تجربه فنی در زمینه نصب با مشاوران فنی شرکت یا نصاب ارتباط برقرار نمایید.

رگولاتور ولتاژ sx460  موجود در شرکت بهسان دیزل

با توجه به بازار موجود و واردات انواع رگولاتور شرکت بهسان دیزل وارد کننده رگولاتور به دو نوع اورجینال ساخت انگلستان و درجه یک ساخت چین در دونوع ۵ و ۲۰ آمپر امادگی در جهت فروش را به شما مشتریان گرامی اعلام می دارد. نوع ساخت داخل به دلیل عدم کیفیت به شما مشتریان بر حسب تجربه نیروی فنی پیشنهاد نمی گردد.

رگولاتور sx460 موجود در شرکت بهسان دیزل

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور
AVR SX460 IRAN
رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور
AVR SX460 0RGINAL
رگولاتور ولتاژ sx460 - رگولاتور sx460 – رگولاتور avr sx460 – برد avr sx460
AVR SX460 CHINA

در صورت نیاز به خرید یا تامین قطعات ژنراتور برد avr sx460 از طریق مسیر های ارتباطی ذیل با ما در تماس باشید:

  • تماس تلفنی با شماره تماس ۰۹۱۰۵۵۶۳۷۸۱ به صورت ۲۴ ساعته
  • ارسال پیام در واتس آپ با شماره تماس ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷ ، ۰۹۱۰۵۵۶۳۷۸۱