تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

واترپمپ دیزل زنراتور ولوو واترپمپ دیزل زنراتور کامینز پرکینز لوول

واترپمپ دیزل ژنراتور ( پمپ آب دیزل ژنراتور ) نمایندگی فروش بهسان دیزل

در سیستم های با مایع برای به جریان انداختن آب رادیاتور و خنک کنندگی موتور دیزل از واترپمپ دیزل ژنراتور استفاده می شود. water pump دیزل ژنراتور از نوع پروانه ای می باشد. و در جلو موتور دیزل بین بدنه و رادیاتور و یا در بغل بدنه موتور نصب می گردد و نیروی گردشی خود را از پولی پروانه و یا از دنده های سینی جلو موتور می گیرد.واترپمپ موتور دیزل معمولا با ایجاد نیروی گریز از مرکز و به وسیله پروانه با تیغه های متعدد به هنگام چرخش ، آب رادیاتور  را از مرکز مکیده و به طور شعاعی به خارج از مرکز پرتاپ می کند . مجرای مکش water pump دیزل ژنراتور در مرکز و مجرای فشاری آن در محیط  محفظه پمپ آب دیزل ژنراتور قرار دارد.

آب خنک کننده از بین پره ها تحت تاثیر نیروی گریز از مرکز و از طریق مجرای خروجی واترپمپ موتور دیزل به بیرون و به داخل بدنه سیلندر پرتاپ می شود. لوله ورودی واترپمپ دیزل ژنراتور از طریق یک لوله لاستیکی به پایین رادیاتور دیزل ژنراتور متصل می گردد. پمپ آب دیزل ژنراتور باید از از تشکیل بخار مایع و نشست هوا به مدار جلوگیری بعمل آورد.

عیوب واترپمپ موتور دیزل :

  • خرابی کاسه نمدها و بلبرینگ دیزل ژنراتور:

خرابی کاسه نمد ها واترپمپ دیزل ژنراتور باعث نشست آب ، نفوذ آب ، نفوذ آب به روغن ، نفوذ روغن به آب رادیاتور می گردد.

  • خوردگی ، تغییر شکل و شکستگی ایمپلر پمپ آب دیزل ژنراتور:

خوردگی ، تغییر شکل و شکستگی ایمپلر واترپمپ موتور دیزل  باعث پمپاژ ضعیف مایع و داغ کردن موتور می گردد و همچنین باعث ایجاد حباب هوا در موتور و خوردگی سریع بوشهای سیلندر می گردد.

  • بریدن شفت واترپمپ دیزل ژنراتور:

بریدن شفت  پمپ آب دیزل ژنراتور که باعث توقیف جریان مایع و در صورتیکه موتور خاموش نگردد باعث ذوب قطعات و سوختگی واشر ها و آسیب جدی به موتور می گردد.

  • شکستگی پوسته واترپمپ موتور دیزل  :

باعث نشتی آب رادیاتور می شود.

توضیح: استفاده از تسمه غیر استاندارد سبب اعمال فشار بر روی محور واتر پمپ یا water pump دیزل ژنراتور شده و به همین دلیل سبب آسیب دیدن واتر پمپ دیزل ژنراتور خواهد شد.

واتر پمپ ژنراتور گازسوز موجود شرکت بهسان دیزل

واتر پمپ پرکینز مدل ۱۱۰۴
واترپمپ دیزل ژنراتور ولوو واترپمپ پرکینز واتر پمپ دیزل ژنراتور پرکینز
واترپمپ دیزل ژنراتور کامینز NTA855
واتر پمپ ولوو N12
واترپمپ دیزل زنراتور ولوو n12 واتور پمپ موتور ولوو n12 شرکت بهسان دیزل
واترپمپ ولوو N10
واترپمپ موتور دیزل پرکینز ۳ سیلندر

در صورت نیاز به پمپ آب دیزل ژنراتور ولوو ، پرکینز،کامینز، کاترپیلار، لوول و … و استعلام قیمت با مدیریت خدمات شرکت بهسان دیزل و با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۰۵۵۶۳۷۸۱

۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند * نام شما