تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

رگولاتور ژنراتور سه فاز رگولاتور ولتاژ AVR ژنراتور ژنراتور نمایندگی

شرکت بهسان دیزل با سابقه بیش از دو دهه  در زمینه واردات قطعات دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز فعالیت می نماید. نمونه واردات این قطعات ، رگولاتور ژنراتور سه فاز می باشد. شرکت با توجه به تجارب واردات رگولاتور ولتاژ ژنراتور و نصب آن بر روی ژنراتور و آگاهی از کیفیت avr ژنراتور سه فاز بهترین کیفیت را به دست مشتری می رساند. لذا در صورت نیاز به برد AVR ژنراتور با شرکت بهسان دیزل ارتباط برقرار نمایید. در این مقاله به موجودی انواع AVR  استمفورد ( SX460 ، AS440 ، MX321 ، MX341 ، SX440 ) ، AVR  ژنراتور مکالته ( UVR6 ، SR7 ، DSR ، DER1) ، AVR  دیزل ژنراتور لوری سومر یا کاترپیلار (VR6 ، R450 ، R250  ، R438  ، D550 ، R448  ، R449 ) AVR مارلی (M40FA640A)  ، برد AVR ژنراتور زغالی ,  مارکون ، استمفورد پاور به طور کامل شرح می دهیم.

AVR ژنراتور سه فاز استمفورد انگلستان

با توجه به کمپانی بزرگ استمفورد انگلستان سازنده ژنراتور از رنج ۵ تا ۳۵۰۰ کاوا ژنراتور و فعالیت بالا در تمامی کشور ها بلاخص در کشورمان ، سبب نیاز مشتریان گرامی به رگولاتور ژنراتور سه فاز استمفورد در صورت معیوب بودن نیاز دارند. در هر بخش به مدل ها پرفروش آن می پردازیم:

AVR دیزل ژنراتور SX460 استمفورد

یکی از پرفروشترین برد AVR ژنراتور SX460 می باشد.که موجودی انبار شرکت دارای آمپراژ ۵ و ۲۰ آمپر می باشد. از آنجا که این رگولاتور برای ژنراتور هایی همچون مکالته ، استمفورد پاور و لوری سومر و غیره به جز ژنراتور مارلی در توان ۵ الی ۲۵۰ کاوا مورد استفاده قرار می گیرد سبب فروش بالای این برد شده است. در بازار سه نوع کیفیت موجود می باشد که به ترتیب کیفیت ساخت انگلستان و فابریک ، ساخت چین و درجه یک و نوع ساخت ایران می باشد.

 سایر مشخصات این رگولاتور می توان به ورودی تکفاز ۲۲۰ ولت، استفاده در ژنراتور بدون زغال ، ولتاژ خروجی ۹۰ ولت به اکسایتر ، دارای تنطیم ولتاژ خروجی از طریق پیچ تنطیم ، جریان خروجی ۴ آمپر مستقیم و قابل استفاده در ژنراتور طرح استمفورد می توان نام برد. دارای وزن ۳۵۰ گرم و ابعاد ۱۵٫۵ ، ۱۰٫۵ ، ۵٫۵  می باشد.

Avr ژنراتور – AVR دیزل ژنراتور – رگولاتور ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

رگولاتور ژنراتور سه فاز SX440 استمفورد

 SX440 رگولاتور ولتاژ ژنراتور در ژنراتور استمفورد انگلستان و همچنین استمفورد پاور چین در توان های ۵ تا ۷۰۰ کاوا استفاده می گردد. این AVR نیز همانند برد SX460  مصرف بالای را دارا می باشد. نمونه جدید آن و تولید شده در سال های اخیر AS440  می باشد. عمدتا برد SX440 ساخت کشور چین در بازار موجود می باشد. این برد دارای قالیت سنکرون بوده و در صورت نیاز به پارالل ژنراتور از این رگلاتور استفاده می گردد. قابلیت PNG  تحریک را دارا می باشد .

 از جمله ویژگی های دیگر این برد می توان به دقت تنظیم بالا ، ورودی تکفاز و سه فاز ، OUTPOT نیم موج تریستوری ، جریان ۴ADC خروجی پیوسته به اکسایتر ،جریان خروجی ۶ADC متنوب به اکسایتر ، حداکثر ولتاژ خروجی ۹۰A DC  و انواع حفاظت ها همچون حفاظت در مقابل افزایش جریان تحریک ، حفاظت افت فرکانس ، حفاظت در مقابل حرارت زیاد و همچون قابلیت تنظیم ولتاز خروجی با پتانسیومتر و قابلیت پارالل اشاره نمود. این برد با آمپراژ ۵ و ۲۰ آمپر تولید می شود. وزن این برد ۴۰۰ گرم و ابعاد آن ۱۵۰ ، ۱۳۵، ۴۰   میلی متر میباشد.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

AVR ژنراتور سه فاز AS440 استمفورد

برد AVR ژنراتور AS440 یکی از پرفروشترین برد سنکرون می باشد. این برد جهت تنطیم ولتاژ خروجی استفاده می گردد. این برد محصول کمپانی استمفورد و ساخت کشور انگلستان بوده و بر روی ژنراتور استمفورد با توان ۵ الی ۷۰۰ کاوا قابل نصب و همانند برد SX440 قابلیت سنکرون و همچنین قابلیت PNG تحریک را دارا می باشد. شرکت بهسان دیزل نیز این رگولاتور را در دو نوع ۵ و ۲۰ آمپر در انبار خود موجود دارد. این رگولاتور برای ژنراتور بدون زغال به دلیل ولتاژ آنالوگ  دارای دو سنسور و خودتحریکی بسیار مناسب است. 

مناسب جهت پارالل دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز ( با شبکه و با ژنراتور )  می باشد. این برد دارای کیفیت اورجینال ساخت کشور انگلستان و ساخت چین و ایران می باشد. در نوع اصلی نوشته STAMFORD  به صورت برجسته در پشت برد هک شده است. از دیگر ویژگی های AS440 می توان به ورودی تکفاز ۲۲۰ و ولتاژ سه فاز ۴۰۰ ولت ، جریان خروجی DC متناوب ۷٫۵ آمپر ، جریان خروجی دائم ۴ آمپر DC ، حداکثر ولتاژ OUT 90V ، خروجی قابل تنطیم ولتاژ خروجی با استفاده از پتانسومتر و دارای حفاظت از کاهش فرکانس ، حفاظت افزایش جریان تحریک می توان نام برد.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

رگولاتور ژنراتور سه فاز MX321 استمفورد

رگولاتور ولتاژ ژنراتور MX321  در ژنراتور استمفورد انگلستان در رنج ۸۰۰ تا ۲۵۰۰ کاوا استفاده شده است . این برد دارای کیفیت های اورجینال ساخت انگلستان و جرنس درجه یک ساخت چین در بازار موجود می باشد. از مشخصات قابل توجه رگولاتور MX321 می توان به قوی ترین برد رگولاتور شرکت استمفورد انگلستان ، قایلیت استفاده در ژنراتور های MARINE و سنکرون ، قابلیت ژنراتور PNG مغناطیس دائم و کیفیت بالا این مصول دانست. دقت شود رگولاتور برد MX321 ساخت انگلستان در پشت قاب نوشته STAMFORD به صورت برجسته نوشته شده است.

 از جمله مشخصات این برد به ولتاژخروجی ۱۲۰ ولت DC ، و جریان خروجی دائم ۳و۷ آمپر DC ، دارای سه سنسور سه فاز ، میزان حداکثر توان ۱۸ وات و انواع حفاظت ها همچون حفاظت افزایش ولتاژ ورودی به رگولاتور ، حفاظت در مقابل حرارت بالا ، حفاظت در برابر فرکانس پایین و غیره نام برد . این برد با ولتاژ ۲۲۰ ولت تک فاز و ولتاژ سه فاز ۴۰۰ ولت سه فاز قابل استفاده می باشد.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

AVR ژنراتور سه فاز مکالته ایتالیا

برد AVR ژنراتور مکالته ساخت ایتالیا از رنج ۵٫۵ تا ۶۸۰ کاوا ژنراتور تولید می کند. در این بخش به شرح انواع رگولاتور مکالته می پردازیم. در دیزل ژنراتور دست دوم و مستهلک به دلیل نگهداری نامناسب بخش ژنراتور باعث سوختن برد رگولاتور می شود . لذا نصب رگولاتور باکیفیت سبب عمر بالای ژنراتور می شود. در صورت نیاز به انواع رگولاتور ژنراتور مکالته جهت خرید یا مشاوره با مشاوران بهسان دیزل در ارتباط باشید. در ادامه به شرح کامل AVR  مکالته می پردازیم

رگولاتور ژنراتور سه فاز SR7 مکالته

رگولاتور ولتاژ ژنراتور SR7 مکالته موجود در شرکت بهسان دیزل در دو نوع اورجینال ساخت ایتالیا و درجه یک ساخت کشور چین در انبار شرکت موجود و در صورت نیاز با ما ارتباط برقرار نمایید. لازم به ذکر است که این برد ساخت کشورمان هم موجود می باشد که با توجه به تجارب نفرات فنی برای خرید و نصب آن بر روی ژنراتور پیشنهاد نمی گردد. تغذیه رگولاتور تک فاز بوده و ولتاژ مجاز آن ۸۰ تا ۲۷۰ ولت و فرکانس آن ۵۰ و ۶۰ هرتز می باشد. از جمله ویژگی این رگولاتور  خروجی بدون نوسان ولتاژ ایده ال بوده و سبب خرید بالای این برد شده است.

 از جمله ویژگی های رگولاتور مکالته SR7 می توان به دارا بودن فیوز قطع سریع ۲۵۰ ولت ۵ آمپر ، حسگر ولتاژ رگولاتور ۸۰ تا ۳۵۰ ولت نام برد. حفاظت در مقابل ولتاژ ورودی بالا ، حفاظت برد در مقابل کاهش فرکانس و حفاظت در مقابل شرایط جوی نا مساعد همچون رطوبت ، باران ، حرارت و ذرات گردو خاک را می توان اشاره نمود.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

AVR ژنراتور سه فاز UVR6 مکالته

برد AVR ژنراتور UVR6 ساخت کشور ایتالیا برند مکالته می باشد. در ژنراتور های ۴۰۰ الی ۸۰۰ کاوا ژنراتور مکالته نصب می گردد. وردی ولتاز تغذیه این رگولاتور به صورت تکفاز ۲۲۰ ولت و سه فاز ۴۰۰ ولت و با فرکانس ۵۰ یا ۶۰ ولت کار می کند. این AVR  دارای سه LED می باشد که در صورت بروز خطا ( در زمان بار اضافی LED زرد و در صورت افت فرکانس ، LED قرمز ) روشن خواهد شد.

 از ویژگی AVR UVR6 می توان به حداکثر جریان خروجی ۶ آمپر ، قابلیت تنظیم ولتاز خروجی با پیچ ولوم بر روی برد ، قابلیت استفاده بر روی ژنراتور های اکسایتری و بدون زغال با جریان تحریک کمتر از ۶٫۳ آمپر ، مناسب جهت استفاده در فرکانس ۵۰ و ۶۰ هرتز و حفاظت در مقابل افزایش ولتاژ ورودی به برد AVR و حفاظت در مقابل دمای بالای کارکرد و افت فرکانس نام برد. دقت شود در هنگام نصب به دلیل قیمت بالای برد از نفرات باتجربه و یا جهت مشاوره و راهنمایی با شرکت بهسان دیزل ارتباط برقرار نمایید.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

رگولاور ژنراتور سه فاز ژنراتور DSR مکالته

رگولاتور ولتاژ زنراتور DSR مکالته ایتالیا  موجود در انبار شرکت در دونوع اورجینال ساخت ایتالیا و جنس درجه یک چینی موجود می باشد. ولتاژ کارکرد این برد با تکفاز ۲۲۰ ولت و سه فاز ۴۰۰ ولت و فرکانس ۵۰ و ۶۰ هرتز می باشد. ولتاژ خروجی ژنراتور از طریق پیچ تنظیم نصب شده بر روی AVR  تنظیم می گردد. رگولاتور در دو نسخه به نام‌های DSR و DSR/A موجود است که نسخه اول استاندارد است و بهینه شده است که برای دینام های Mecc Alte از سری ۳ تا ۳۸، دومی برای دینام های Mecc Alte سری ۴۰ بهینه شده است.

 رگولاتور مجهز به فیوز حفاظتی ۵A با عملکرد سریع است. در صورت لزوم، فیوز باید فقط با فیوز از همان نوع و درجه تعویض شود. حفاظت این برد نیز همچون افت فرکانس ، حفاظت در مقابل ولتاژ اضافی ورودی و کارکرد در شرایط آب و هوایی بحرانی می توان نام برد. در نصب این رگلاتور با استفاده از کاتالوگ یا مشاوره از کارشناسان فنی و یا استفاده از نفر نصاب اقدام به راه اندازی ژنراتور نمایید.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

AVR ژنراتور سه فاز DER1 مکالته

برد AVR ژنراتور DER نمونه کاملتر برد DSR می باشد که دارای دو حسگر تک فاز و سه فاز ، انعطاف و قابلیت کنترل از راه دور ، کارکرد نرم و عالی ، دقت ولتاژ بالا ، قابلیت ذخیره سازی تنظیمات در EEPROM  ، ماژول ارتباط با PC از ویژگی های مختص این برد می باشد . این رگولاتور با دو کیفیت اصلی ساخت ایتالیا و چینی درجه یک ساخته شده است. از جمله مشخصات این AVR  میتوان به اندازه گیری تکفاز و سه فاز ، ماکزیمم جریان خروجی ۵ADC ، دقت تنظیم ولتاژ بالا ، قابلیت تنظیم ولتاژ ، امپر ، فرکانس از طریق نرم افزار ، کارکرد در دمای منفی ۲۵ درجه تا ۷۰ درجه سانتی گراد ، محدوده فرکانس ۱۲ تا ۷۰ هرتز اشاره نمود. 

از جمله امکانات DER1  : حفاظت در مقابل افزایش جریان تحریک ، کنترل ولتاز خروجی با استفاده از پتانسیوتر ، حفاظت از سیم پیچ با استفاده از فیوز قطع سریع ۵ آمپر ، الارم OVER VOLTAGE ، حفاظت از اتصال کوتاه ، حفاظت از افت فرکانس را می توان نام برد. در صورت نیاز به خرید ، نصب و راه اندازی و مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

رگولاتور ژنراتور سه فاز لوری سومر یا کاترپیلار

با توجه به کیفیت بالای ژنراتور لوری سومر ساخت کشور فرانسه  و تولید ژنراتور از رنج ۱۰ الی ۳۹۰۰ کاوا و همچنین کوپل این ژنراتور در دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز کاترپیلار ، شرکت بهسان دیزل در زمینه تامین قطعات این ژنراتور همچون رگولاتور ، پل دیود ، وریستور و غیره آماده همکاری با شما عزیزان می باشد . در این بخش به نمونه AVR ژنراتور لوری سومر موجود در شرکت و شرح آن می پردازیم.

رگولاتور ولتاژ ژنراتور VR6 لوری سومر

AVR ژنراتور سه فاز VR6 لوری سومر معروفترین AVR نصب شده بر روی دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز کاترپیلار می باشد. این برد جهت سنکرون با شبکه و پارالل دو دستگاه ژنراتور برند لوری سومر مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت بالای این محصول لوری سومر ، کارکرد در مناطق اب و هوایی متنوع ، کارکرد و عمر بالا از جمله ویژگی های مختص این قطعه می باشد.

 از جمله ویژگی این برد می توان به : ولتاژ دائم خروجی ۱۲VDC – ۶۵VDC  ، ولتاز تغذیه تک فاز ۱۰۰ -۲۸۰ VAC ، کنترل ولتاژ خروجی ۱۰ کیلو اهم ، دو کیلو وات ، پایداری حرارتی ، سرعت پاسخ بالا ، پسماند ۶V ، دمای کاری -۴۰ تا +۷۰  درجه سانتی گراد و محافظت از لرزش نام برد. این برد قابل استفاده در ژنراتور های لوری سومر ۱۰۰ کاوا به بالا می باشد. این برد در دو نوع چینی ودرجه یک ساخت چین و اصلی و اور جینال ساخت فرانسه توسط شرکت بهسان دیزل به فروش می رسد. وزن این برد ۱٫۱ کیلوگرم می باشد. در صورت نیاز به نصب و خرید با شرکت بهسان دیزل در تماس باشید.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

برد AVR ژنراتور R450 لوری سومر

رگولاتور ژنراتور سه فاز R450 لوری سومر موجود در شرکت بهسان دیزل به دو نوع اصلی و اورجینال ساخت فرانسه و نوع درجه یک ساخت چین تقسیم بندی می شود. برای اعتماد بیشتر به این برد شرکت بهسان دیزل در قبال خرید هریک از برها ۶ ماه گارانتی به خریداران می دهد. این رگولاتور در ژنراتور های لوری سومر فرانسه ۷۰۰ کاوا به بالا استفاده می شود. 

از جمله ویژگی های این برد می توان به ۰٫۵ درصد رگولاسیون ، آمپر خروجی رگولاتور ۱۰ آمپر ، پایداری خروجی رگولاتور، دارای فیوز محافظ ، دمای -۵۵ و +۸۵ ذخیره سازی رگولاتور ، دمای کار رگولاتور -۴۰ تا +۷۰  سانتی گراد و انواع حفاظت ها همچون حفاظت اتصال کوتاه ، حفاظت اندر ولتاژ ، حفاظت کاهش فرکانس می توان نام برد. کارکردعالی این برد در شرایط جوی مختص همچون گرما و رطوبت ، گردوخاک به بهترین نحو صورت می پذیرد.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

رگولاتور ولتاژ ژنراتور R250 لوری سومر یا کاترپیلار

AVR ژنراتور سه فاز R250 لوری سومر یا کاترپیلار در انبار شرکت بهسان دیزل در دو نوع نمونه ساخت فرانسه اورجینال ، ساخت چین درجه یک موجود می باشد. این برد رگولاتور در دیزل ژنراتور کمتر از ۲۰۰ کاوا نصب می گردد. کیفیت این برد همانند سایر رگولاتور لوری سومر فرانسه در شرایط اب و هوایی نامطلوب همچون رطوبت ، گرما ، گرد و خاک و غیره بسیار عالی می باشد. 

از جمله ویژگی رگولاتور لوری سومر R250 می توان به عملکرد U/F  و LAM ، سرعت پاسخ بالا ، پایداری خروجی عالی ، نوسان و ریپل کم ، جریان خروجی ۷ آمپر ، فیوز حفاظت ۸ آمپری ، سرعت پاسخ ۵۰۰ میلی ثانیه رگولاتور ، تغذیه ۸۵ تا ۱۳۹ ولت را می توان نام برد. حفاظت در مقابل ولتاژ اتصال کوتاه ، حفاظت در مقابل کاهش فرکانس و جریان اتصال کوتاه سبب عمر بالای این رگولاتور در نوع اصلی شده است.در صورت نیاز به نصب حتما از تفر با تجربه و یا با ارتباط با کارشناسان شرکت بهسان دیزل ارتباط برقرار نمایید.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

برد AVR ژنراتور R438 لوری سومر یا کاترپیلار

رگولاتور ژنراتور سه فاز R438 لوری سومر ساخت فرانسه  جهت ژنراتور ۲۰۰ کاوا به بالا نصب می گردد. این برد از نوع انالوگ بوده ، دارای جریان تحریک تا ۴ آمپر جهت ژنراتور نوع تحریک PNG ، AREP مورد استفاده قرار می گیرد. برد R438  جهت پاسخ به بار ضربه ای LAM طراحی شده است.

 از جمله ویژگی های این برد را می توان به دقت تنظیم ۰/۵ درصد ، محدوده فرکانسی ۱۰ تا۱۰۰  هرتز ، حالت پارالل ژنراتور با هم ، حفاظت در مقابل افت حسگر ولتاژ ، حفاظت محدوده تحریک بیش از حد، حفاظت در مقابل افت فرکانس ، پایداری خروجی رگولاتور سبب عمر بالای این برد شده است. عملکرد عالی در زمان موقعیت های مختلف جوی همچون رطوبت ، گرما ، گرد و خاک می توان اشاره نمود. در صورت نیاز یه این برد شرکت بهسان دیزل دو نوع اورجینال ساخت فرانسه و درجه یک ساخت چین را در انبار خود جهت نیاز شما مشتریان با کیفیت عالی اعلام می نماید.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

رگولاتور ولتاژ ژنراتور R448 کاترپیلار یا لوری سومر

AVR ژنراتور سه فاز R448 لوری سومر یا کاترپیلار  جهت فرکانس ثابت در خروجی نصب می گردد . مدار آن به صورت تریستور نیم موج بوده و این رگولاتور در ژنراتور لوری سومر ۵۰۰ کاوا به بالا استفاده می گردد. این مدل رگولاتور در دو نوع چینی درجه یک و اورجینال ساخت فرانسه در انبار شرکت بهسان دیزل موجود می باشد. در دیزل ژنراتور جهت فرکانس ثابت و تنظیم ولتاژ سه فاز خروجی با تغییر پتانسیومتر بر روی ژنراتور نصب می گردد. تمامی رگولاتور لوری سومر در برابر شرایط آب و هوایی بحرانی همچون باران ، گرما ، گرد و خاک و غیره در زمان کارکرد محافظت شده اند. 

از جمله ویژگی های این برد می توان به ولتاژ تغذیه سه فاز و تک فاز رگولاتور ، پاسخ سریع رگولاتور ، فرکانس ورودی ۵۰ و ۶۰ هرتز ، استفاده شده در ژنراتور با تحریک PNG – SHUNT – AREP ، قابلیت استفاده به صورت پارالل ، قابلیت استفاده در دیزل ژنراتور های کوپله ( OLAMPIAN – FG WILSON – CATERPILLAR ) ، پایداری خروجی ولتاژ و فرکانس ، کنترل ولتاژ خروجی ۱٫۵ %  می توان نام برد. ابعاد این رگولاتور ۲۱٫۵ در ۱۵ در ۶٫۵ سانتی متر می باشد. دقت شود در صورت نصب برد باید از نفرات متخصص و یا ارتباط با مشاوران فنی شرکت بهسان دیزل در ارتباط باشید.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

برد AVR ژنراتور زغالی دیزل ژنراتور

شرکت بهسان دیزل وارد کننده انواع رگولاتور زغالی ژنراتور در امپرهای مختلف با کیفیت و قیمت مناسب جهت ژنراتور رهایی همچون لوری سومر ، استریم ، کاجیلی ، مارکون ، استمفورد ، avk و غیره که در بازار ژنراتور دارای جاروبک یا زغال brush generator نام برده می شود جهت همکاری اعلام می نماید. این رگولاتور ها با آمپراژ ۵ و۲۰ و۵۰ آمپر ساخت چین در انبار بهسان دیزل موجود می باشد.

رگولاتور ژنراتور زغالی سه فاز

رگولاتور ولتاژ ژنراتور زغالی موجود در شرکت بهسان دیزل در دونوع اصلی دست دوم و آکبند ساخت چین درجه یک تا امپراژ ۵۰ آمپر با بهترین کیفیت موجود می باشد. در ژنراتور های دهه ۸۰ میلادی به قبل عمدتا ژنراتور ها به صورت BRUSH بوده که جهت کنترل ولتاز خروجی این ژنراتور ها در دو نوع ولتاژ وردی تک فاز ورودی ۲۲۰ ولت و ولتاژ وردی سه فاز ۴۰۰ ولت تقسیم بندی می شود. 

از جمله مشخصه شاخص این برد می توان به دارای مدار محافظتی برد ، دقت بالای ۱درصد و پایداری عالی ، کنترل ولتاژ در خروجی با پتانسیومتر موجود ، حفاظت فرکانسی تا ۴۲ هرتز ، حفاظت ماکزیمم جریان تحریک ، ماکزیمم جریان خروجی DC 90 آمپر ، زمان پاسخ سریع ، رگولاتور تمام موج دوفاز و یک نول  را می توان نام برد. دقت شود در هنگام نصب با استفاده از نفرات با تجربه یا تماس با شرکت و مشاوره در نصب اقدام نمایید . این برد در شرایط آب و هوایی همچون گرما و رطوبت و گردو خاک به خوبی عمکرد خود را انجام می دهد.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

AVR ژنراتور سه فاز مارلی ایتالیا

شرکت مارلی ایتالیا در زمینه تولید ژنراتور با کیفت عالی در کشور ایتالیا تاسیس گردیده است . شرکت بهسان دیزل نیز خدمات ژنراتور مارلی را در کشور انجام می دهد که در این بخش به مطرح ترین برد آن می پردازیم. در صورت نیاز به رگولاتور مارلی با کیفیت و نصب آن با شرکت بهسان دیزل در ارتباط باشید.

برد AVR ژنراتور مارلی M40FA640A

رگولاتور ژنراتور سه فاز M40FA640A  در انبار شرکت بهسان دیزل فقط نوع فابریک ساخت ایتالیا موجود و جهت ژنراتور اکسایتری مارلی در توان ۴۰۰ تا ۸۰۰ کاوا قابل نصب و موجود می باشد. کیفیت بالای این برد سبب عمر بالای رگولاتور  در شرایط جوی ویژه همچون قسمت جنوب کشور با رطوبت و گرمای بالا شده است. رگولاتور دیجیتال مارلی جهت نصب و تغذیه ورودی به صورت تک فاز۲۷۰-۷۰ ولت متناوب می باشد. 

از ویژگی های شاخص این برد می توان به جریان خروجی ۸۰ امپر و ولتاژ خروجی ۸۰ ولت ، مقاومت اکسایتر ۳تا ۳۰ اهم ، حفاظت در مقابل کاهش فرکانس ، محدودیت تحریک بیش از حد ،  دارای فیوز محافظ ، کنترل ولتاژ خروجی از طریق پتانسیومتر خروجی ، قابلیت برنامه ریزی ، بدنه و متریال با کیفیت را می توان نام برد. دقت شود که AVR مکالته ساخت چین بسیار بی کیفیت بوده و در هنگام خرید حتما جنس اصلی را خریدار نمایید. در هنگام نصب از نفرات باتجربه صنعت ژنراتور  و یا با مشاوره با شرکت بهسان استفاده نمایید که در صورت اشتباه ، خساراتی به ژنراتور وارد می شود.

رگولاتور ژنراتور سه فاز – رگولاتور ولتاز ژنراتور – AVR ژنراتور سه فاز – برد AVR ژنراتور

رگولاتور ولتاژ ژنراتور نحوه تست

قبل از نحوه تست AVR باید یاداور شد که در این تست فقط کارکردن رگولاتور یا سوختن آن مشخص میشود ولی پایداری خروجی و نحوه کارکرده دقیق آن با این تست مشخص نمی شود. در ابتدا باید ترمینال ولتاژ ورودی رگولاتور را با توجه به نقشه رگولاتور و نوع سیم پیچس زنراتور مشخص نماییم. در همه رگولاتور ها یک ترمینال ورودی ولتاژ به عنوان نمونه خروجی ولتاژ ژنراتور می باشد که به صورت تکفاز ، سه فاز و ۱۱۰ ولت می باشد که در اولین قدم باید ولتاژ ورودی را مشخص نمود. سپس دو پایه ورودی رگولاور را که به پتانسیوتر وصل شده را ابه هم وصل ( جامپر ) می کنیم و سپس دو ترمینال F1,F2 را که از سیمپیچ تحریک ژنراتور را به لامپ رشته ای نصب می نماییم.

حال روش تست : ورودی ولتاژ را که از خروجی ژنراتور به AVR وصل میشود به یک ولتاژ دیگر دقیقا مشابه همان ولتاژ مورد نیاز ژنراتور وصل می نماییم یعنی اگر AVR ورودی ۲۲۰ ولت نیاز داشته باشد به یک تکفاز برق شهر ، و اگر سه فاز نیاز داشته باشد به سه فاز از برق و حتی اگر ۱۱۰ ولت نیاز داشته باشد باید بتوانیم یک منبع ۱۱۰ ولت تهیه کرده و به AVR  وصل نماییم. اگر AVR ورودی PNG  نداشته باشد براحتی می توانیم با تغییر پتانسیومتر ولتاژ روی AVR مشاهده نماییم که لامپ موجود در خروجی خاموش و روشن میشود و یا نور آن کم و زیاد شود.. اگر نور لامپ کم و زیاد و یا خاموش روشن شود ،  AVR دیزل ژنراتور سالم می باشد.

در صورتی که AVR ورودی PNG  داشته باشد کار کمی پیچیده می شود در این نوع از AVR ابتدا باید ورودی PNG  از AVR را نیز به ولتاژ مناسب خودش وصل کنیم یعنی اگر ورودی PNG تک فاز است به یک تک فاز از برق شهر و اگر سه فاز است به سه فاز از برق شهر و اگر ۱۱۰ ولت است باید منبع ۱۱۰ ولت داشته باشیم اما نکته که وجود دارد این است که معمولا فرکانس PNG  در ژنراتور ها دو برابر فرکانس نامی ژنراتور و یا برق شهر می باشد. در این حالت ابتدا پتانسیومتری را که روی AVR با نام UFRO یا V/H و یا در بعضی از AVR به نام FREQ وجود دارد را تا نهایت به سمت چپ می چرخانیم ولی قبل از آن محل تنظیم شده اش را علامت گذاری می کنیم بعد از این کار دوباره با چرخاندن پتانسیومتر ولتاژ روی AVR وضعیت نور لامپ را مشاهده می کنید اگر نور لامپ کم یا زیاد شد و یا خاموش روشن شد  AVR سالم می باشد.