تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

قطعات یدکی پرکینز perkins لوازم یدکی پرکینز نمایندگی فروش

شرکت بهسان دیزل علاوه بر تعمیرات و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور پرکینز انگلستان با تجارب و دانش فنی ، واردات و فروش قطعات یدکی پرکینز را با کیفت و اورجینال جهت رفع نیاز مشتری تدارک دیده است . در ادامه این مبحث به طور کلی لیست و عکس لوازم یدکی پرکینز با کیفیت اشاره می گردد تا شما مشتریان گرامی از موجودی قطعات با خبر باشید. قطعات یدکی موتور پرکینز موجود در شرکت بهسان دیزل در سه مدل سری ۱۱۰۳و۱۱۰۴و۱۱۰۶  و موتورهای سری ۱۰۰۳و۱۰۰۴و۱۰۰۶ و موتورهای فرگوسن فعالیت دارد و لذا در صورت نیاز به قطعات یدکی موتور پرکینز با مشاوران و واحد فروش شرکت ارتباط برقرار نمایید.

قطعات یدکی پرکینز اورجینال را از کجا تهیه نماییم؟

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان گرامی خرید قطعات اصلی جهت موتور دیزل می باشد که شرکت بهسان دیزل با توجه به ارتباط نزدیک با کمپانی پرکینز در جهت ارائه فروش لوازم اورجینال با خریداران گرامی اعلام همکاری می نماید. متاسفانه به دلیل ورود کشور چیندر ساخت قطعات بی کیفیت سبب سردرگمی مشتریان شده است . در این راستا شرکت بهسان دیزل قطعات خود را با گارانتی و اورجینال لیبل دار به مشتریان عرضه می نماید. پس با توجه به بالا رفتن قیمت موتور دیزل پرکینز ، اشتباه محض می باشد که با استفاده از لوازم یدکی پرکینز perkins فیک ، به موتور خود آسیب رسانیم.

معرفی لوازم یدکی پرکینز موجود شرکت بهسان دیزل

لوازم یدکی پرکینز (توربوشارژ یا سوپر perkins )

توربوشارژ ها دستگاهی هستند که هوای محیط را تحت فشار قرار داده و با چگالی بیشتر ، جرم زیادی از هوا را وارد سیلندر مینماید در نتیجه راندمان حجمی موتور افزایش داده که در نتیجه موجب بیشتر شدن قدرت خروجی موتور می گردد. در صورت نیاز به توربوشارژر دیزل ژنراتور پرکینز مدل موتور perkins 1103,1104,1106 به شرح عکس ذیل و خرید ان با ما تماس حاصل فرمایید

لوازم یدکی موتور پرکینز ( واترپمپ )

این پمپ از نوع گریز از مرکز و جابه جایی مثبت بوده که برای پمپاژ آب خنک کاری بین موتور و رادیاتور طراحی شده است. واترپمپ از طریق چرخ تسمه ، چرخ دنده و یا پولی از میلنگ نیرو می گیرد. در صورت نیاز به واترپمپ پرکینز سری ۱۱۰۳ ، ۱۱۰۴ ، ۱۱۰۶ و همچنین تیپ قدیم و فرگوسنی با شرکت بهسان دیزل در تماس باشید و نمونه واترپمپ های موجود در شرکت به شرح ذیل می باشد:

قطعات یدکی موتور پرکینز ( رادیاتور پرکینز )

شرکت بهسان دیزل وارد کننده رادیاتور ژنراتور پرکینز در مدل ۱۱۰۳و۱۱۰۴و۱۱۰۶ و همچنین رادیاتور پرکینز فرگوسنی به صورت فابریک می باشد. خرابی رادیاتور سبب افزایش حرارت موتور در زمان کارکرد می شود و در این زمان خسارات مالی زیادی را به بار می اورد. استفاده از ضد یخ و آب مقطر سبب افزایش طول عمر رادیاتور می گردد ضمنا رادیاتور پرکینز ۱۱۰۳ و ۱۱۰۴ مشابه هم می باشد. در صورت نیاز به رادیاتور با مشاوران شرکت بهسان دیزل ارتباط برقرار نمایید.

لوازم یدکی موتور پرکینز perkins  ( استارت و دینام پرکینز )

یکی دیگر از اجزای اصلی کارکرد موتور استارت و دینام می باشد که هر یک وظایف بخصوص خود را دارند. وظیفه دینام ، شارژ باتری می باشد و وظیفه استارت ، شروع و حرکت میلنگ موتور می باشد. استارت و دینام بر حسب ولت به ۱۲ و ۲۴ ولت تقسیم می شوند. فروش استارت و دینام اورجینال پرکینز توسط شرکت بهسان دیزل انجام میگردد لذا در صورت نیاز با کارشناسان بهسان ارتباط برقرار نمایید.

قطعات یدکی موتور پرکینز perkins(پمپ روغن پرکینز )

در تمام تجهیزات دوار و ماشین آلات صنعتی روانکاری و سهولت چرخش که منجر به کم کردن اصطحکاک و خوردگی می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. در موتورهای دیزلی پرکینز روانکاری و کم کردن اصطحکاک به عهده پمپ روغن میباشد و این پمپ که نیرو محرکه خود را از میلنگ یا شفت اصلی دریافت نموده و وظیفه رساندن روغن به تمام موتور را دارد. قسمت های موتور که می بایستی روانکاری شوند عبارتند از تمامی یاتاقان ها و کاسه نمدهای روی میلنگ ، میل سوپاپ ، اسپکها رینگهای پیستونو چرخدنده های سینی جلو می باشد.در صورت نیاز به oil pump پرکینز سری ۱۱۰۳و۱۱۰۴و۱۱۰۶و سری ۱۰۰۳ و ۱۰۰۴و۱۰۰۶ و و همچنین موتور فرگوسن با شرکت بهسان دیزل ارتباط برقرار نمایید.

قطعات یدکی پرکینز perkins ( پمپ برقی و پمپ سوخت دستی پرکینز )

وظیفه پمپ برقی سوخت پرکینز یا پمپ دستی ، انتقال سوخت از باک به سوزن انژکتور می باشد که در صورت برقی بودن این قطعه با ایتفاده از شستی فشاری در هنگام استارت ، سوخت به سمت محل پاشش سوخت حرکت می نماید و در صورت دستی بودن پمپ سوخت با استفاده از حرکت اهرم قرار گرفته بر روی آن ، این انتقال سوخت اتفاق می افتد. برروی دیزل ژنراتور سری ۱۱۰۳ و ۱۱۰۴ پمپ برقی و بر روی دیزل ژنراتور پرکینز ۱۱۰۶ پمپ دستی نصب گردیده است که به شرح شکل زیر می باشد.

قطعات یدکی پرکینزperkins ( خاموش کن یا سلونوئید )

از قطعه خاموش کن جهت حفاظت موتور در زمان کاهش آب  یا روغن استفاده که در این زمان خاموش کن وارد مدار شده و دیزل ژنراتور با قطع نمودن سوخت سبب خاموش شدن موتور در حالت اضطراری می گردد. خرابی این قطعه باعث صدمه جدی در موتور در زمان بحرانی می شود و پیشنهاد ما در صورت اشکال در این قطعه تعویض سریع آن می باشد. این خاموش کن دیزل ژنراتور در دو نوع ولتاژ ۱۲ و ۲۴ در انبار شرکت بهسان دیزل یافت می گردد.

لوازم یدکی پرکینزperkins  ( اگزوز ژنراتور پرکینز )

شرکت بهسان سازنده اگزوز دیزل ژنراتور پرکینز در سه نوع اگزوز معمولی ، اگزوز دوجداره ، اگزوز دوجداره با عایق پشم سنگ اماده همکاری با شما مشتریان می باشد. این اگزوز در ابعاد برحسب اینچ ۲و۲٫۵و۳  اینچ به طول ۸۰ سانتی متر و یک متر ساخته می شود. در صورتی که صدای خروجی اگزوز موتور پرکینز بسیار زیاد باشد شما می توانید با هزینه اندک از اگزوز سایلنسر استفاده نمایید.

جهت خرید و دریافت قیمت قطعات یدکی پرکینز ازطریق مسیر های ذیل با ما ارتباط برقرار نمایید:

  • تماس ۲۴ ساعته با شماره تماس ۰۹۱۰۵۵۶۳۷۸۱
  • ارسال پیام در واتس آپ با شماره تماس ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷