تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

گاورنر دیزل ژنراتور گاورنر ژنراتور گاورنر GAC شرکت بهسان دیزل

شرکت بهسان دیزل با تجربه وارادات قطعات دیزل ژنراتور همچون گاورنر دیزل ژنراتور اماده همکاری با شما مشتریان گرامی می باشد. گاورنر موجود در شرکت بهسان دیزل در قالب اصلی و طرح درجه یک گاورنر ژنراتور همچون گاورنر ESD5500 ، گاورنر ESD5550 ، گاورنر موتور دیزل کامینز و انواع گاورنر GAC می باشد. لذا در صورت نیاز به خرید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.در ادامه این بخش به شرح مدل های مختلف GOVERNER می پردازیم.

گاورنر کامینزی ۳۰۴۴۱۹۶

ESD5500Eگاورنر ژنراتور

EDD5550E دیزل ژنراتور

ESD1100

ESD2200

ESD2400

ESD5100

ESD5200

ESD5300

ESD5400

DSC1002

ECC326

RSC671

SYC6714

LSM100

S6700E

خدمات و گارانتی گاورنر موتور دیزل

با توجه به تحریم ها و عدم نمایندگی در دهه اخیر شرکت بهسان دیزل با توجه به تجارب واردات و کیفیت مناسب قطعات وارد شده چه چینی و چه اصلی گارانتی و خدمات پس از فروش توسط این شرکت جهت رفاه و اطمینان بیشتر ارائه می گردد. ضمنان باید یاداور شد که در زمان خرید گاورنر GAC اصلی به دلیل قیمت ارز و واردات قطعات فیک حتما در این خصوص با کارشناسان فنی در ارتباط باشید.

نحوه عملکرد گاورنر دیزل ژنراتور

به طور کلی در گاورنر ژنراتور تثبیت دور بر روی ۱۵۰۰ RPM و فرکانس ۵۰ هرتز می باشد که گاورنر از طریق خواندن دور توسط سنسور پیکاپ دیزل ژنراتور به اکچویتور فرمان مقدار سوخت برای تثبیت دور استاندارد را فراهم می نماید. گاورنر موتور دیزل بر اساس نحوه کارکرد به سه نوع الکترونیکی ، الکترومکانیکی ، مکانیکی تقسیم بندی می شود که در ادامه به گاورنر GAC الکترونیکی به طور کامل می پردازیم.

گاورنر دیزل ژنراتور موجود در انبار شرکت بهسان دیزل

گاورنر ژنراتور کامینز ۳۰۴۴۱۹۶

گاورنر موتور دیزل کامینز ۳۰۴۴۱۹۶ جهت استفاده در دیزل ژنراتور سری KT ، VT ، NT مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل دارای دو کیفیت اصلی ساخت انگلستان و جنس درجه یک ساخت چین در انبار شرکت موجود می باشد. گاورنر کامینز جهت تطبیق دور با اکچویتور کامینز نصبت به گاورنر GAC و گاورنر وودوارد ارجعیت داشته پس در صورت نیاز به گاورنر در دیزل کمنز از این گاورنر استفاده نمایید. نحوه کار این برد در دیزل ژنراتور کامینز تثبیت دور و فرکانس ۵۰ هرتز با سنسور دور و اکچوایتور با تنظیم سوخت می باشد. از جمله ویژگی های این گاورنر می توان به تغذیه ۲۴ ولت مستقیم ، محدوده دمای کاری -۴۰ تا +۸۵  درجه سانتی گراد ، امپدانس داخلی یک اهم ، کارکرد در رطوبت نسبی ۹۵ درصد ، رنج سرعت گاورنر از۱KHZ تا KHZ6.5 وتوان مصرفی ۴۰MA می توان نام برد.

گاورنر GAC ESD5500E

گاورنر موتور دیزل ESD5500E تمام الکترونیکی بوده واحد کنترل سریع سرعت و دقیق نسبت به بار گذرا طراحی گردیده است. هنگامی که یک بار به موتور دیزل وصل می گردد با استفاده از سنسور دور و اکچوایتور دور موتور را در ۱۵۰۰ دور و فرکانس ۵۰ هرتز تنظیم می نماید. در کشور از پرفروش ترین گاورنر الکترونیکی در کشور محصوب می شود. از این گاورنر نیز به جای گاورنر کامینزی استفاده میگردد. ضمنا باید یاداور شد که از این گاورنر در ژنراتور های گازسوز اتوبوسی بسیار استفاده شده و کارکرد عالی از خود نشان داده است. از جمله مشخصات این گاورنر می توان به کارکرد با ولتاژ ۱۲ و ۲۴ ولت ، قابلیت تنظیم DROP ، کنترل دور از راه دور با پتانسیومتر ، امکان پارالل ، امکان تنظیم سوخت ، سرعت اولیه ، پایداری و دقت بالا ، استفاده در موتورهای دیزلی و گازسوز و غیره را می توان اشاره نمود. این برد در دو نوع اورجینال و جنس درجه یک ساخت چین در انبار شرکت بهسان دیزل موجود می باشد.

گاورنر ژنراتور ESD5550E

گاورنر دیزل ژنراتورESD5550E  همانند گاورنر ۵۵۰۰ جهت کنترل سرعت دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار می گیرد. این برد گاورنر نیز دارای دو کیفیت اصلی و دارای هولوگرام و جنس درجه یک چینی در انبار شرکت بهسان دیزل موجود می باشد. از ویژگیهای این گاورنر تغذیه ۱۲ و ۲۴ ولت ، قابلیت اتصال به انواع دیزل ژنراتور با اکچیتور دارای الکترومگنت ، قابلیت تغییر دور IDLE ، قابلیت DROOP ، کنترل سرعت از ابتدا استارت و شتابگیری موتور ، رنج سرعت ۱KHZ تا ۷٫۵KHZ ، رنج سرعت تریم +- ۲۰۰ ، اصلاح دود خروجی در استارت موتور ، ورودی آنالوگ جهت پارالل و شیرینگ بار ، مد کاری LEAD CIRCUIT ، SUFT CUPLING ، و حفاظت های دور ، حفاظت اتصال کوتاه ،جریان خروجی ۱۰ آمپر ، جریان مصرفی اکچوایتور ۵۰ میلی آمپر، قابلیت تشخیص قطعی سنسور پیکاپ را نام برد. این برد جایگزین گاورنر کامینز و همچنین قابل نصب بر روی انواع دیزل ژنراتور لوول ، پرکینز ، کامینز ، ولوو می توان استفاده نمود.

گاورنر موتور دیزل S6700E

این گاورنر به دلیل آمپر بالا و پایداری و دقت در خروجی نسبت به گاورنر ۵۵۰۰ در اولویت خرید قرار می گیرد. این کنترلر با اخرین فناوری روز از لحاظ سخت افزلری و نرم افزاری ساخته شده است. از جمله ویژگی های این گاورنر می توان به ورودی ۱۲ و ۲۴ ولت DC ، محدوده جریان خروجی ۵۰ میلی آمپر ، سیگنال سنسور سرعت ۰/۵ تا ۱۲۰ ولت RMS ، کارکرد در محدوده دمایی ۴۰- تا ۱۲۰  درجه سانتی گراد مخصوصا در جنوب کشور و گرمای بالا و رطوبت نسبی ۹۵ درصد ، محدوه سرعت ۱ تا ۷٫۵ کیلوهرتر ، محدوده تریم سرعت -+ ۲۰۰ ، وزن ۵۲۰ گرم و ابعاد ۱۴۶ در ۱۴۴ میلیمتر ، دارای گواهینامه ISOO9001 می توان نام برد. گاورنر ۶۷۰۰ در دونوع ساخت ورژنی S و E بوده و تفاوتی ندارند و در دو نوع جنس ساخت چین با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال در انبار شرکت بهسان دیزل موجود می باشد.

گاورنر دیزل ژنراتور گاورنر ژنراتور گاورنر موتور دیزل گاورنر GAC گاورنر S6700E شرکت بهسان دیزل