تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

سوزن انژکتور پرکینز ولوو کامینز لوول کاترپیلار

سوزن انژکتور دیزل ژنراتور فروش در تمامی مدلها ولوو پرکینز کامینز

همانطور که در مباحث قبلی گفته شد دیزل ژنراتور دارای انژکتورهایی است که وظیفه آن ها انتقال دادن سوخت به موتور دیزل است. نحوه عملکرد آن ها به این صورت است که گازوییل که سوخت موتورهای دیزل است را بر روی سوپاپ های هوا می پاشند و آن را با هوا ترکیب می کنند. این ترکیب انرژی لازم را برای موتور دیزل ژنراتور شما فراهم می کند. در واقع اگر این فرآیند دچار مشکل شود در نتیجه دستگاه شما نمی تواند روشن شود. از جمله دیگر وظایف سوزن انژکتور موتور دیزل کم کردن مصرف سوخت و همچنین جلوگیری از ورود آلودگی به دستگاه است. انژکتورها در دیزل ژنراتور می توانند ناپایدار شوند. این ناپایداری دلایل مختلفی دارد که به تعدای از آن ها اشاره می کنیم. در صورت نیاز به سوزن انژکتور دیزل ژنراتور کامینز ولوو پرکینز به صورت اورجینال با شرکت بهسان دیزل ارتباط برقرار نمایید.

در صورتی که توان و قدرت دیزل ژنراتور شما کاهش پیدا می کند یکی از دلایل آن می تواند ایجاد نقص در سوزن انژکتور موتور دیزل باشد. در صورت بسته شدن سوزن انژکتور فرآیند سوخت رسانی در دیزل ژنراتور دچار اختلال می شود. در این حالت موتور دیزل شما به جای آرام کار کردن دچار لرزش می شود.

در صورت مسدود شدن سوزن انژکتور دیزل ژنراتور بر روی سوپاپ های هوا پاشیده نمی شود . در این حالت موتور دچار خطا می شود. بیش از حد گرم شده و ترکیب گازوییل سبب احتراق در موتور دستگاه دیزل ژنراتور می شود.

زمانی که سوزن انژکتور موتور دیزل دچار مشکل باشد حتی اگر دیزل ژنراتور شما در حالت خاموش نیز قرار داشته باشد به محض روشن شدن موتور دچار سوخت رسانی ناگهانی می شود و به اصطلاح در این حالت موتور به درستی کار نمی کند و ریپ می زند.

به این نکته همواره باید توجه نمود که در صورتی که مصرف سوخت دستگاه شما به یکباره افزایش یابد این مشکل می تواند نشان دهنده وجود نقص در یک سیگنال انژکتور است.

شرکت نیرومولد آسیا تامین کننده دیزل ژنراتور و قطعات جانبی آن با کیفیت (سوزن انژکتور) و قیمتی مناسب. جهت دریافت مشاوره و یا خرید دیزل ژنراتور با کارشناسان نیرومولد آسیا با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷

سوزن انژکتور دیزل ژنراتور موجود در بهسان دیزل

سوزن انژکتور دیزل ژنراتور ولوو انژکتور ولوو سزوزن انژکتور ولوو tad720 ولوو شرکت بهسان دیزل
سوزن انژکتور ولوو
سوزن انژکتور دیزل زنراتور کاترپیلار
سوزن انژکتوز کاترپیلار

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند * نام شما